Robben: villig til at trække sig tilbage for at hjælpe Bayern forsvar
نوشته شده توسط : borrndmtroje

Slutningen af Champions League-gruppestadiet, Billige Fodboldtrøjer Bayern hjem 3-0 sejr over Celtics. I et interview efter spillet, Bayerns vinger Robben talte om spillet og hans fremtid.

Robben sagde: " Efter spillet, Vi er et stort fremskridt. Dette er Bayern har været den anden på hinanden følgende sejr, Jeg synes, det er en meget vigtig ting. Men jeg tror, I spillet kunne vi have scoret flere mål. Efter Bayern står over for vanskeligere udfordringer, Så vi skal bruge målet til at øge moralen. Derudover har jeg været og træner var gået, Hvis holdet har et defensivt problem til højre, Jeg er villig til at trække mig tilbage for at deltage i forsvaret. "

For deres egen fremtid, Tøj Bayern München Robben sagde: " Min kontrakt er ved at udløbe, Lad os se på, hvad der vil ske i fremtiden. Jeg er nu fokuseret på Bayern München spil, Jeg synes, det er det vigtigste at komme hurtigt tilbage og blive sund. Jeg forstår sikkert hvad jeg har i klubben, Samt team ledere til min overvejelse. "





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: